16 d’abril del 2009

"THE SISTERHOOD" A SANTORINI

En aquest article m'agradaria fer referència a una pel.lícula que vaig veure fa temps i que es titula 'Verano en vaqueros', basada en la novel·la 'The sisterhood of the travelling pants' d'Ann Brashares, per dos motius. El primer és que una part del llibre està ubicada a Santorini, un preciós arxipèlag circular d'illes volcàniques al sud-est de Grècia i això t'ajuda a situar-te a l'hora de llegir les metamorfosis que tenen lloc a Grècia. Un altre motiu pel que m'ha fet gràcia citar aquest llibre és perquè a la banda sonora de la pel·lícula apareix la cançó de 'Zorba el Griego', cançó que va utilitzar la nostra professora Teresa per confeccionar el vídeo amb les fotos d'Els déus se'n van de marxa.


Us recomano a tots i a totes la pel·lícula perquè és bastant entretinguda:)









Per cert, algú de vosaltres ha estat en aquest bellíssim racó de món?

Heu llegit el llibre o vist la pel·lícula?



Vale!
Cristina Bellido
4rt ESO

3 comentaris:

Teresa ha dit...

Heu vist quins paisatges, els de Santorini? Doncs "in situ" encara són molt més bells. La sensació que hom experimenta davant d'una posta de sol en aquesta illa de l'Egeu és indescriptible...
Gràcies, Cristina, per evocar-me aquests records.

Cinta ha dit...

Hola! Sòc del Ies Vil·la Romana de La Garriga i era per dir-te que està molt bè l'article i els videos gràcies per posar tant optimisme en el blogg. Pel que fa les dues preguntes en aquest lloc no hi he estat però m'encantaria.. sembla un lloc paradìsiac. I pel que fa la segona ni m'he llegit el llibre ni he vist la pelicul·la però crec que no ho dubtarè, ja que sembla molt interessant. Gràcies per la aportació (:

Thaïs ha dit...

Ave!
Jo aquesta pel·lícula la vaig veure fa molt de temps i la veritat és que la recomano,té símbols de l'amistat molt forts i en si la pel·lícula és molt bona. La historia d'una de les amigues, la viu a Santorini.. va ser la meva preferida entre les quatre, potser va ser pels paisatges de Santorini que et maravellen o per l'amor que s'hi produeix.. en fi.. que m'encantaria anar a Santorini, es preciós!
Vale!

ASTRONOMIA A LA ROMANA

Les influències de la mitologia clàssica es poden trobar en molts àmbits de la nostra societat, fins i tot en la ciència. En una de les bran...

Popular Posts