21 de maig del 2009

DAFNE, UN CONTE PER NENS

Després del còmic de la Carla Asensio també volem publicar un altre mite convertit en un conte per a nens petits. És un treball que consisteix en la transformació d'un mite d'Ovidi perquè sigui un conte per a nens entre 6, 7 i 8 anys.

Vam escollir el mite de Dafne perquè no hi ha ni violacions, ni baralles ni actes que costin d'explicar, perquè ho entenguin nens més petits i no prenguin mal exemple. Després vam intentar reduir la història als fets més importants i intentar transformar-ho de manera que no hi hagués cap dificultat a l'hora de llegir-ho.

Per fer les il·lustracions, vam tenir en compte que havien de ser un dibuixos infantils que agradessin als nens i nenes.

Quan vam tenir el conte infantil ja tot fet, ho vam imprimir i enquadernar. I per fer la presentació vam fer el power point que veureu a continuació i que esperem que us agradi.


Ana Rosa Linger
4rt ESO

7 comentaris:

Saraa. ha dit...

Per fi el treball penjat! Trobo que ha quedat molt bé!
El resultat final, tan tu, Ana, amb la narració com jo en les il·lustracions , m'agrada molt!

Sursum corda! =D

Montse ha dit...

Anna i Sara, el treball està molt bé i molt currat!! perdoneu que no l'hagi penjat abans, però és que mai no sé quan els articles estan acabats o encara hi falten coses
Gràcies per la vostra feina!!

Annia ha dit...

Al cap i a la fi el treball està penjat.
Hem de reconexer que us va quedar molt bé.
Està molt ben adaptat i els dibuixos molt molt macus.

Salve!

Teresa ha dit...

De fet, Montse, crec que encara faltava un enllaç. Ana, si vols, pots fer-lo, si vas a la llista d'articles publicats.

Paulaaa ha dit...

Esta molt bé que adaptin un mite de Dafne, perquè aprenguin els nens mes petits, sense violacions ni violencia.Les il·lustracions i les narracions esta molt bé.
Pensem que heu fet un bon treball.

Paula Teruel i Mireia Fernández

C ha dit...

El conte m'agrada molt. Si puc aquest estiu se l'explicaré a la meva cosina amb el vídeo (L)

Lalu ha dit...

Hola!
Sóc mestra de cinquè i ara estem treballant la mitologia. M'ha agradat molt aquest conte i m'agradaria poder fer-lom servir a la classe. No sé com descarregar-lo. Em podeu ajudar? Gràcies!!
el meu correu: lsabat @ xtec .cat

ASTRONOMIA A LA ROMANA

Les influències de la mitologia clàssica es poden trobar en molts àmbits de la nostra societat, fins i tot en la ciència. En una de les bran...

Popular Posts